Turn up the volume for the
best experience
ضرورت راه اندازی صنایع نوین در راستای رونق تولید در آران و بیدگل
فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت راه اندازی صنایع نوین و پیشرفته برای رونق بیشتر تولید در این شهرستان گفت: تک محصولی بودن صنعت فرش ماشینی برای شهرستان فرصت محسوب نمی شود و نیاز به برنامه ریزی جهت استقرار و توسعه دیگر صنایع شهرستان احساس می شود.

دکتر بایبوردی تاکید کرد: 
ضرورت راه اندازی صنایع نوین در راستای رونق تولید در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت راه اندازی صنایع نوین و پیشرفته برای رونق بیشتر تولید در این شهرستان گفت: تک محصولی بودن صنعت فرش ماشینی برای شهرستان فرصت محسوب نمی شود و نیاز به برنامه ریزی جهت استقرار و توسعه دیگر صنایع شهرستان احساس می شود.

 دکتر «اسماعیل بایبوردی»در دیدار با اعضای شرکت مردم نهاد یکتا توسعه این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام «رونق تولید» بر ضرورت تشکیل کمیته شناسایی راه های رونق تولید و کسب و کار در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد.
 
فرماندار شهرستان آران و بیدگل به ۸۰ پرونده سرمایه گذاری شهرستان آران و بیدگل  در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و خواستار تهیه و تدوین بانک اطلاعات ظرفیت های علمی و اجرایی منابع انسانی مردم آران و بیدگل که در سایر شهرستان ها و استان های کشور فعالیت دارند، شد.
 
دکتر بایبوردی با تاکید بر ضرورت تشکیل اتاق فکر و هیئت های اندیشه ورز توسعه شهرستان آران و بیدگل گفت: می توان در این اتاق های فکر و هیئت های اندیشه ورز در حوزه های مختلف گردشگری مذهبی و طبیعت، صنعت فرش ماشینی و دستبافت، صنایع نوین و پیشرفته و مواردی از این قبیل گام های اساسی در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان برداشت.

 فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت راه اندازی صنایع نوین و پیشرفته در شهرستان آران و بیدگل برای رونق بیشتر تولید اظهار داشت: تک محصولی بودن صنعت فرش ماشینی برای شهرستان فرصت محسوب نمی شود و نیاز به برنامه ریزی جهت استقرار و توسعه دیگر صنایع شهرستان با محوریت صنایع دانش بنیان، های تک و پیشرفته و نیز امکان سنجی استقرار صنایع پایین دستی فولاد برای توسعه و پیشرفت این منطقه احساس می شود.

به گفته وی، تک‌محصولی بودن شهرستان آران و بیدگل، یکی از نقاط قابل‌تأمل برای مسئولان این شهرستان است که باید مدیریت شود و راه‌حل آن هم این است که ضمن حفظ صنعت فرش، به سمت استقرار صنایع نوین با فناوری‌های برتر و پیشرفته و نیز راه اندازی و ایجاد شغل های زودبازده اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات برویم.

 

اسماعیل بایبوردی، مهندسی معکوس برخی قطعات و ماشین آلات فرش ماشینی را طرحی نوین برای رفع نیاز صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل به این قبیل از قطعات و ماشین آلات در آینده  نام برد و افزود: ایجاد صندوق قرض الحسنه برای سپرده گذاری صنعتگران شهرستان و اخذ تسهیلات در زمان های ضروری می تواند در رفع برخی از مشکلات صاحبان صنعت، یاری رسان باشد.

فرماندار آران و بیدگل بر راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه موسوم بهR&D  در صنعت فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) نقش بسیار مهمی در استقامت کسب و کار و درآمد پایدار در حوزه فرش ماشینی داشته و می تواند با کشف دانش جدید در این صنعت، نیازهای روز بازارهای هدف را شناسایی و پوشش دهی کند.

بایبوردی اظهار امیدواری کرد: با رونق تولید و راه اندازی کسب و کارهای نوینIT  پایه و اینترنتی، شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان آران و بیدگل در دولت دوازدهم باشیم.

 وی برگزاری همایش فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری در شهرستان آران و بیدگل را ضروری دانست و گفت: نشست هم اندیشی فرصت های کارآفرینی و اشتغال، می تواند توسعه و معیشت پایدار این شهرستان را رقم بزند.
منبع:تی نیوز

 

کلمات کلیدی


تاریخ ثبت : 1398/01/07

دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir